Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Χρώμα μες στο χειμώνα!

Ξεκινώντας να στήνω δειλά-δειλά το ταπεινό μου blog, σας παρουσιάζω σήμερα ορισμένες από τις δημιουργίες μου, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο χρώμα, νότα χαράς και έμπνευσης στην καρδιά του χειμώνα! Και ιδού:

Σκουφάκι με αυτιά για...μεγάλα κορίτσια. Από 100% ακρυλικό.

Κασκόλ τρίχρωμο κυματιστό για άπειρους συνδυασμούς. Από 100% ακρυλικό.

Μακριά ζακέτα ανάλαφρη και ζεστή, one size, πλεγμένη με "καπρίτσιο" Μολοκότου.

Τσαντάκι για όλες τις ώρες από 100% ακρυλικό.
Τσάντα ταχυδρομείου από 50% μαλλί 50% ακρυλικό.

Κασκόλ από τρίγωνα 100% ακρυλικό.


Καπέλο με γείσο και δαντελένιο τελείωμα, από 50% μαλλί 50% ακρυλικό.
Πολύχρωμο κασκόλ από 50% μαλλί 50% ακρυλικό.

Κασκόλ με απλικαρισμένα λουλούδια, από 100% ακρυλικό.


Όλα τα σχέδια μπορούν να γίνουν σε διάφορα χρώματα. Επανέρχομαι σύντομα!


                                                                                                                    Ελένη


4 σχόλια:

  1. Καλησπέρα, καλή χρονιά με υγεία, αγάπη κι ευτυχία. Πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλωσόρισες Κική και ευχαριστώ πολύ! έχω μόλις μια βδομάδα που ξεκίνησα και προς το παρόν κινούμαι κάπως...σιωπηλά στον blogόκοσμο, μια που ακόμα στήνω το "σπιτάκι" μου, γεμίζοντάς το σιγά σιγά. Είναι ό,τι μπορώ να κάνω στον περιορισμένο ελεύθερο χρόνο μου, αλλά είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη γιατί κάνω κάτι που αγαπώ πολύ και νιώθω την ανάγκη να το μοιραστώ! Και πάλι σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλωσόρισες στη blogoγειτονιά!!!
    Πανέμορφες όλες οι δημιουργίες σου!
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!
    ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ Κ ΕΥΤΥΧΙΑ!!
    ΚΑΙ ....ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ...ΗΛΕΚΡΟΝΙΚΗ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ!!!
    ΤΑ ΠΛΕΚΤΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΝΕΑ ΣΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΧΑΡΑ! ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή