Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Καλή, δημιουργική χρονιά!
Και ναι! Η πρώτη μου ανάρτηση είναι γεγονός! Ύστερα από μια χουχουλιάρικη, σπιτογατίσια Πρωτοχρονιά και ένα απόγευμα αναζήτησης ονομάτων και τίτλων, όλοι στο σπίτι έχουν κοιμηθεί (η δικιά μου ώρα!) κι εγώ αλωνίζω απερίσπαστη χεχεχε! Μια πρώτη ανάρτηση για το καλωσόρισμα και για να στείλω τις πρωτοχρονιάτικες ευχές μου σε όλους, ε, και για να μην είναι άδειο το γλυκό μου το ιστολόγιο που με τόσο κόπο (!) δημιούργησα, μέχρι να επανέλθω με πολύχρωμα πλεκτά και ό,τι άλλο εμπνευστώ τελοσπάντων! Αυτά για την ώρα λοιπόν!


                                                                                                               
                                                                                                                   Ελένη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου